Діяльність педагогічного колективу Теплицького професійного аграрного ліцею Вінницької області спрямована на реалізацію вимог Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах», наказів Міністерства освіти і науки України, обласного управління облдержадміністрації та рекомендацій навчально-методичного кабінет ПТО у Вінницькій області
Методична робота спрямована на формування професійної компетентності педагогічних працівників, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, вивчення та впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій у навчально-виховний процес, створення інформаційного освітнього простору.
Педагогічний колектив ліцею працює над єдиною методичною проблемою:
«Розвиток життєвих компетентностей учасників навчального процесу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, як запорука підготовки висококваліфікованих робітників в умовах сучасного ринку праці»
.
Завдання методичної роботи
.
Структура методичної роботи
.
Колективні форми методичної роботи
.
Індивідуальні форми методичної роботи
.
Навчально-виховний процес в ліцеї забезпечують 51 педагогічний працівник: 25 викладачів, 26 майстрів виробничого навчання. З них:
- викладачі вищої категорії –6
- викладачі І категорії – 8
- викладачі ІІ категорії – 3
- викладачі-методисти – 4
- старші викладачі – 0
- спеціалісти –4
- майстри в/н 14 тарифного розряду – 9
- майстри в/н 13 тарифного розряду –1
- майстри в/н 12 тарифного розряду – 7
- майстри в/н 11 тарифного розряду – 5
- майстри в/н І категорії – 2
- майстри в/н ІІ категорії – 2
Якісний склад викладачів
.
Якісний склад майстрів виробничого навчання
Важливим етапом методичної роботи є самоосвіта та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.