Навчально-методична робота

Діяльність педагогічного колективу Теплицького професійного аграрного ліцею Вінницької області спрямована на реалізацію вимог Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Положення  про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах»,  наказів Міністерства освіти і науки України, обласного управління облдержадміністрації та рекомендацій навчально-методичного кабінет ПТО у Вінницькій області

 

Методична робота в ліцеї організована згідно з Положенням про методичну роботу в професійно-технічних навчальних закладах.

 

Методична робота спрямована на формування професійної компетентності педагогічних працівників, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, вивчення та впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій у навчально-виховний процес, створення інформаційного освітнього простору.

Педагогічний колектив ліцею працює над єдиною методичною проблемою:

«Розвиток життєвих компетентностей учасників навчального процесу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, як запорука підготовки висококваліфікованих робітників в умовах сучасного ринку праці»

.

Завдання методичної роботи

.

Структура методичної роботи

.

Колективні форми методичної роботи

.

Індивідуальні форми методичної роботи

.

Навчально-виховний процес в ліцеї забезпечують 51 педагогічний  працівник: 25  викладачів, 26 майстрів виробничого навчання.  З них:

  • викладачі вищої категорії –6
  • викладачі І категорії – 8
  • викладачі ІІ категорії – 3
  • викладачі-методисти – 4
  • старші викладачі – 0
  • спеціалісти –4
  • майстри в/н 14 тарифного розряду – 9
  • майстри в/н 13 тарифного розряду –1
  • майстри в/н 12 тарифного розряду – 7
  • майстри в/н 11 тарифного розряду – 5
  • майстри в/н І категорії – 2
  • майстри в/н ІІ категорії – 2

Якісний склад викладачів

.

Якісний склад майстрів виробничого навчання

 

Важливим етапом методичної роботи є самоосвіта та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.